We beginnen met een kennismakingsgesprek, via bellen, of
beeldbellen. Niet alleen handig voor de offerte straks, maar zo kun
je ook meteen voelen of er een klik is. Want dat is in een proces als
deze zeker van belang. 


Na akkoord op de offerte en de door jou overgemaakte aanbetaling
van 30% krijg je een digitaal invulbare checklist toegestuurd. Aan de
hand hiervan maak ik straks een Pinterestbord aan. Voor jezelf kan
dit ook handig zijn, om zo tot de kern te komen, welke richting je op
wilt met je bedrijf. 


Daarna maak ik aan de hand van jouw ingevulde checklist een (verborgen) Pinterestbord aan. Ik nodig je uit op dit bord, zodat je
ook zelf lekker kunt pinnen wat jij mooi vindt. Hoeven niet alleen logo’s
te zijn, maar mogen ook moodboards, illustraties, verpakkingen, etc zijn. 


Vervolgens spreken we, bijvoorbeeld telefonisch of via beeldbellen af om het bord samen door te spreken. Wat vind je wel en wat vind je niet mooi. Wat past goed bij jou en bij je bedrijf en wat juist helemaal niet. Zo krijg ik stapje voor stapje een steeds beter beeld van wat je mooi vindt.


Dan mag jij lekker achterover leunen en ga ik aan de slag met je logo, kleurenpalet en evt. lettertypes en grafische elementen. Ik ontwerp meestal een logo en een sublogo. Het sublogo kun je bijvoorbeeld gebruiken voor Social media. Tijdens het proces houd ik je goed op de hoogte van de vorderingen en zou het kunnen zijn dat ik tussentijds al af en toe even wat laat zien ter goedkeuring. Zo ziet dat er uit!


Ik lever alle gemaakte onderdelen bij je aan en een samenvatting
in de vorm van een brandsheet.


Pen en papier bij de hand, want er volgt ook nog een waardevol
huisstijl adviesgesprek waarbij ik je vertel hoe jij zelf je huisstijl
optimaal toe kunt passen. Geen standaard gesprek voor iedereen,
maar helemaal aangepast op jouw vragen en wensen.




< TERUG

JA GRAAG!

Zullen we kennismaken?

STAP 7 | ADVIESGESPREK

STAP 5 | ONTWERPFASE

STAP 4 | DOORSPREKEN 

STAP 3 | PINTEREST/MOODBOARD

STAP 2 | CHECKLIST

STAP 1 | KENNISMAKINGSGESPREK

in 7 stappen

Werkwijze Huisstijl

STAP 6 | AANLEVERING

We beginnen met een Kennismakingsgesprek, via bellen, of beeldbellen. Niet alleen handig voor de offerte straks, maar zo kun je ook meteen voelen of er een klik is. Want dat
is in een proces als deze zeker van belang.

Na akkoord op de offerte en de door jou overgemaakte aanbetaling van 30% krijg je een digitaal invulbare checklist toegestuurd. Aan de hand hiervan maak ik straks een Pinterestbord aan. Voor jezelf kan dit ook handig zijn, om zo tot de kern te komen, welke richting je op wilt met je bedrijf. 

Daarna maak ik aan de hand van jouw ingevulde checklist een (verborgen) Pinterestbord aan. Ik nodig je uit op dit bord, zodat je ook zelf lekker kunt pinnen wat jij mooi vindt. Hoeven niet alleen logo’s te zijn, maar mogen ook moodboards, illustraties, verpakkingen, etc zijn. 

Vervolgens spreken we, bijvoorbeeld telefonisch of via beeldbellen af om het bord samen door te spreken. Wat vind je wel en wat vind je niet mooi. Wat past goed bij jou en bij je bedrijf en wat juist helemaal niet.
Zo krijg ik stapje voor stapje een steeds
beter beeld van wat je mooi vindt.

Dan mag jij lekker achterover leunen en ga ik aan de slag met je logo, kleurenpalet en evt. lettertypes en grafische elementen. 
Ik ontwerp meestal een logo en een sublogo. Het sublogo kun je bijvoorbeeld gebruiken voor Social media. Tijdens het proces houd ik je goed op de hoogte van de vorderingen en zou het kunnen zijn dat ik tussentijds al af en toe even wat laat zien ter goedkeuring.

Ik lever alle gemaakte onderdelen bij je
aan en een samenvatting in de vorm
van een brandsheet.

Pen en papier bij de hand, want er volgt ook nog een waardevol huisstijl adviesgesprek waarbij ik je vertel hoe jij zelf je huisstijl
optimaal toe kunt passen. Geen standaard gesprek voor iedereen,
maar helemaal aangepast op jouw vragen en wensen.

Zullen we kennismaken?

JA GRAAG!

< TERUG

Hoe komt een huisstijl tot stand?

Aan de hand van het door ons samengestelde en besproken Pinterestbord begin ik met ontwerpen.

Daarna ontwerp ik een aantal voorstellen voor het Hoofdlogo. Daarbij check ik ook of het logo ook bruikbaar is in zwart-wit.

Er worden ook sublogo's ontworpen en/of een beeldmerk die je tevens kunt gebruiken als favicon voor je website.

Er worden diverse kleurenpaletten uitgeprobeerd en ondertussen gezocht naar mooie passende lettertypes voor bijvoorbeeld je website of andere uitingen.

Zodra eventuele correcties doorgevoerd zijn,  krijg je tot slot een mooi overzichtelijke brandsheet aangeleverd. 

En worden alle logo's, sublogo's in verschillende kleurvarianten en en bestandsformaten aangeleverd.

1.

2.

3.

4.

5.

LOGO VOORSTELLEN

SUBLOGO VOORSTELLEN

Pinterestbord

Kleurpaletten + lettertypes

Brandsheet + aanlevering

DIT WIL IK OOK!

LEUK, ik WIL KENNISMAKEN!

>


>

>



>

>


Doen we eerst een (vrijblijvend) kennismakingsgesprek, omdat ik het heel belangrijk vind dat er een klik is met de gene met wie ik samenwerk. Als er een klik is dan...

Neem ik je bij de hand om er samen achter te komen wat bij jou en je bedrijf past. 

Leg ik mijn ziel en zaligheid in het ontwerpen van jouw huisstijl. Ik neem ook maar een beperkt aantal huisstijlen aan per maand, zodat ik echt alle tijd en aandacht kan besteden om jouw huisstijl helemaal perfect te maken.

Word je continu op de hoogte gehouden van de voortgang van het proces.

Ontwerp ik een magische huisstijl waarmee jij moeiteloos je ideale klant aantrekt en weet je ook hoe je hem vol vertrouwen door kunt voeren in je content. 

Als wij gaan samenwerken dan...

>


>

>



>

>


>





>



>







>



>

Volg me ook op instagram!

KVK: 76856240 • BTW: NL003117909B22 • ALGEMENE VOORWAARDENPRIVACY VERKLARINGDISCLAIMER